11 Şub 2011

1 NİŞAN ve 1 DOĞUM GÜNÜ

Şimdi nişan sezonu imiş.Bunu öğrendim.
Gelen her telefon NİŞAN merasimi için.
Bu sebep ile yaptığım ürünlerin bir kaçını yayınlayacağım şimdi.

Gökçe hanım nişanlanmak üzere olan kuzeni için hediye yaptırmak istediğini belirtti.
Çiftimize uygun eş tshirtler hazırladık.
Tamamen onları anlatan bir iki t-shirt.
Gökçe hanım bana onları anlattı.
Nişanın konseptinin melekler olduğunu öğrendim ilk olarak.
Sonra onlara ait bir kaç ipucu.
İzmire aşık oldukları...
Oscar isimli köpekleri...
Didemin uzun turuncu saçları-Erdemin gözlükleri...
Oskarın Dideme düşkünlüğü...
Onlar için dilenen dilekler...
Nişan Tarihi...
Sonuç!

Sibel hanım ise 30 yaşına basmanın heyecanı ile aradı beni...
 2 ile biten yaşların vedasını 3 ile başlayan yaşların sevincini kutlayacağını öğrendim.
Kendine özel ürünler istedi benden.
Arkadaşlarına armağanlar dağıtacaktı.
Ve tamamen ona özel onu hatırlatacak arkadaşlarını gülümsetecek şeyler hazırladık.
İşte onlardan bir kaçı.
30 İyidir! kitap ayraçları.
Parti tamtamları.
Ve misafirlerin bebek ojeleri.
Sibel hanımın parti konseptine uygun renklerde KIRMIZI-SİYAH!


Nişanlanan çiftimize mutluluklar ,Sibel hanıma yeni yaşında tüm güzellikleri dilerim.

1 yorum:

ceydabural dedi ki...

sonuç yine harika tshirtler deki bulut içindeki yazılar çok güzel olmuş :)
ellerine sağlık