19 Tem 2009

FOTOĞRAFLAR CANLANSIN ARTIK!!

Evet yepyeni bir şey daha olacak.Fotoğraflarınız canlı gibi duracak...üstelik çerçevede değil.
Bıkmadınızmı hala resimleri tab ettiripde bir çerçeve içine hapsetmeye?Ne gibi bir atraksiyon olabilir çokçok da eskitilmiş görunumu yada siyah beyaz hali olabılır değilmi?
Şimdi öyle olmayacak.

Siz fotoğrafınızı yollayacaksınız nerde olmak istediğinizi söyleyeceksiniz ben tuale aktarıcam ve sizi oraya koyacağım.İster uzayda,ister ıssız adada ister plajda ister sarayda:)

İster ister ister..seçenekler uzaaar gider.

Üstelikde boyutlandıracagım fotografınızı, yani gerçek gibi duracak, fotograf gıbı değil.

Farkı farketmek isterseniz Sevgili Stil Direktörü için yapdığım tabloya bir göz atabilirsiniz.



Bu tabloyu Edoşuma yapdım...Stil Direktörü bu fotoğrafı çok sevdiğini söylüyordu.
Ben onları sakin bir deniz kenarında düşündüm.Kova ve kürekleri ile kumdan kalelerinide ihmal etmedim.
Boyutlu olarak tuale onlarıda yerleştirdiğimde ortaya farklı birşeyler çıkdı.Edoş çok çok beğendi:):)

Sizde isterseniz eğer bir mail atmanız yeterli.Tabi istediğiniz fotoğrafıda eklemeyi unutmayın.
İster büyük boy tuale rsmedelim ve duvarınızda tual üzerinde boyutlu fotoğrafınız olsun isterseniz küçük tual ve şovalesi ile gönderelim.

Fiyat merak edenlerde mail atabilirler.

ceyturcap@gmail.com

10 yorum:

KUZEY BEBEĞİN DOLABI dedi ki...

bayildim bayildimmm...

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

Bak bak bak bu saatde kim gelmişde yorum bırakmış...canım benim:)
yarın sendeyim (öğleden sonra)yat uyu dinlen ...yarın gözlerin parlak parlak olsun :):)
Öpdüüüm.

ebvatathemua dedi ki...

Harika hediye olur bu çalışmadan,ellerine sağlık:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Harika! Gerçekten çok orijinal! Ellerine sağlık canım:)

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

Çook teşekkür ederim:)
Düşünürsek bir fotografı buyutup hediye etmeye kalksak bile dünyanın parası çerçevesi falanı filanı derken öffff:(
Ama bunlar orjinal hem tual üzerine yapılıyor hem farklı yerlere konuluyor hemde boyutlandırılıp canlı havası verılıyor...bundan daha ilginç hedıyemı olur??

Bilun ŞEN dedi ki...

Bayıldım, süper :)
Hemen en güzel fotoğrafı seçip, seninle irtibata geçmeliyim :)
Ellerine sağlık!

PRİMARİMANIN ÇOCUKCA DÜNYASI dedi ki...

Biluuun teşekkür ederim begenmiş olmana cok sevındım:)

oytunla hayat dedi ki...

süüüpeerrr....
ellerine sağlık gerçekten çok beğendim....

Adsız dedi ki...

harikaa bir düşünce tebrik ediyorum.başarılarınızn devamını diliyorum.bloğumu ziyaretiniz ve beni eklediğiniz için de çok ama çok teşekkür ederim.en güzel hediye benim için yeni bir blogcu arkadşla tanışmak.esen kalın.

kturk dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Tebrikler.